Powered By Blogger

2013年1月8日 星期二

8/1/2013

今天十分生氣的說!>M<
我在回家車站等候巴士的時候,居然剛剛走了一部車!之後我等左成半個鐘先至再有巴士!!
仲要係見到後面連續有三架我要搭的把士!!>M<
所以我強烈支持D議員話要改下巴士跳班的問題,所以我個人認為巴士公司加價之前檢查一下自己是否有問題!
還有,今天好累的說......(苦笑中)

以下是之前說好的英文版本

English version:
I was very angry today!
When I arrived the bus stop,the bus has leaved!
And I waited for a half an hour for the other bus!><
And I saw two same bus followed the bus which I need to take, so I support the
parliamentary very much. They said the KMB should improve their problem in their service.
I thought KMB should check their problem and improve themselves before they toll increase.

沒有留言:

張貼留言